czwartek, 22 marca 2012

Jeśli kiedyś zapomnę....

Przypomnij mi na policzkach łzy 

Przypomnij mi, jak bardzo z tobą pragnę być









 Imię i nazwisko: Simon de Sevigny
Wiek: 24 lata
Zaprzysiężony w AK, kapral, pseudonim "Sokół". Ma rodzinę we Francji (dwa lata młodszy brat, Richard, w Amiens). Obecne miejsce pobytu nieznane. Obserwować żonę!



Przypomnij mi, po co jestem tu

Przypomnij mi, że jesteś w każdym z moich snów






Imię i nazwisko: Sebastian de Sevigny
Wiek: 2 lata (urodzony w kwietniu 1941 roku)
Syn partyzanta i pielęgniarki, najczęściej pozostawiany pod opieką sąsiadki - Heleny Dąbrowskiej, wdowy. Rodzice chrzestni nieznani. 


Przypomnij mi, jak brzmiał twój krzyk

Pamiętaj, że skończyły się na zawsze nasze sny

 

 


Imię i nazwisko: Emilia Strzelecka
Wiek: 19 lat 

Młodsza, jedyna siostra, zaprzysiężona w Armii Krajowej jako łączniczka. Pseudonim: "Migotka". Wiadomo, że obecnie przebywa w oddziałach na Wileńszczyźnie, gdzie została oddelegowana rozkazem z 3 sierpnia 1941 roku. Rodzice Emilii i Weroniki zginęli w 1939 roku podczas bombardowania Warszawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz