sobota, 13 lutego 2016

Lista Obecności 2

Achtung!

 

Jako, iż ostatnio mamy pewien zastój, a nie chcę na siłę szukać winnych tego stanu rzeczy czy też proponować drastycznych rozwiązań, chciałabym ogłosić ponownie Listę Obecności. Wszyscy autorzy, którzy są zainteresowani dalszą grą, proszeni są o przemyślenie swojej chęci dalszej gry i zdeklarowanie się pod tym postem do 20 lutego 2016, godziny 18:35. Mamy swoje życie, obowiązki, plany - jak najbardziej to rozumiem. Jeśli choć trzech autorów będzie chciało tu grać, nie widzę powodu, dla którego miałabym usuwać tego bloga. Mam do niego sentyment, jak zapewne każdy z nas.
Mimo to nie chcę tu sztucznego tłumu, żeby było jasne. Jeśli nie czujesz weny, nie chcesz tu dłużej grać, wypaliłeś się w wojennej tematyce, napisz to jasno i wyraźnie, a administracja odeśle ci kartę. Tylko tyle i aż tyle. Tak jak napisałam w regulaminie: BLOG NIE JEST PRZYMUSEM, OBOWIĄZKIEM ANI KARĄ ZA GRZECHY. 
Ponawiam prośbę, którą już kiedyś wyraziłam: spam na chatboxach, reklamowanie bloga w Sojuszach etc. dają sporo, ale nie przyciągają ludzi. Może wobec tego macie jakieś pomysły, co jeszcze można zrobić? Jakaś zmiana szaty, nowy zwiastun, reklama na jakimś forum / portalu społecznościowym? A może jakieś nowości, jakieś nowe sposoby rozgrywki, podział fabuły na akty (tak, jak w przedstawieniach teatralnych)?
Podajcie swoje propozycje. Czekamy na nie z Mayą z niecierpliwością! 
Poza tym chciałabym poinformować, iż na Walentynki przygotowuję pewien event. Szczegóły tego wydarzenia zostaną ujawnione w następnym obwieszczeniu, sprawdzajcie więc bloga i oczekujcie maili. 

 

Pozdrawiam!  

Reżyser Teatru Wojny

Minami

3 komentarze:

  1. Ja jestem. Ostatnio nawet poodpowiadałam reszcie, ale niestety regularnie wątkuję z jedną osobą (Jezu, jak mi się ten wątek z Boćkiem podoba :D).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, żyję, funkcjonuję. Regularnie wątkuję tylko z jedną osobą(Shout patrzę na ciebie:D).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapisałam i będę (to znaczy na razie piszę kartę) ;) Nie wiem, czy lista obecności mnie obejmuje, ale na wszelki wypadek się odzywam.

    Co do pytania o reklamowanie bloga - ja się na tym szczególnie nie znam, ale:
    - można dodawać bloga do katalogów innych niż te zbierające wyłącznie blogi grupowe - może wśród miłośników grupowców jest mało osób zainteresowanych tematyką II WŚ i powinniśmy wyjść dalej? W sensie, do ludzi, którzy nigdy na takich blogach nie pisali?
    - nie wiem, czy to ma sens, ale niektórzy zakładają na Facebooku konto dla bloga/strony i zawierają znajomość z innymi takimi grupami - może spróbować?
    - dobrze byłoby zrobić porządek na shoutboxsie, bo odstrasza. Tzn. przydałoby się zmienić tło (albo tylko je rozjaśnić, żeby było widać tekst) i pousuwać spam - na chwilę obecną jest go więcej niż wypowiedzi autorów i blog wygląda przez to na martwy.

    Otto von Wartenburg

    OdpowiedzUsuń

Tu warto kliknąć!

Szablon wykonany przez Eveline Dee z Panda Graphics