wtorek, 21 czerwca 2016

Obwieszczenie #1 - Wakacje

Achtung!



Mamy parę informacji i ustaleń, którymi chciałybyśmy się z Wami podzielić. Myślę, że może to być ważne, dlatego, że dotyczy Waszej aktywności, szaty graficznej oraz spraw technicznych dotyczących organizacji eventów. Byłabym zachwycona, gdyby wypowiedzieli się wszyscy autorzy - w tym nieobecny od jakiegoś czasu Piotr Brzeziński aka Xymena. 


Kwestia wakacji  - wyjazdy i urlopy


Przed nami wakacje, koniec roku, a co za tym idzie - także ożywienie blogosfery. Niemniej jednak każdemu z nas może coś wypaść (szczególnie adminowi), zatem wstępnie informuję, że na wypadek mojego wyjazdu wszystkie obowiązki przejmuje na siebie Alexander. Z jego autorką kontaktować się będziecie mogli za pośrednictwem e-maila podanego w jej karcie lub chatboxa. W wypadku opuszczenia nas przez autorkę hrabiego odpowiedzialność za bloga przechodzi na mnie i wtedy szukać mnie należy na chacie, na gg bądź za pośrednictwem Matthiasa. Przypominam jednocześnie, że maksymalna długość urlopu wynosi dwa tygodnie - wszelkie przedłużenia należy koniecznie zgłosić! 

Reklama bloga


Reklamujemy się, zawieramy sojusze, spamujemy na chatboxach...ale i tak gramy w sumie tylko w naszym gronie, bo inni autorzy odchodzą albo szybko milkną. Być może przyszedł czas na jakieś nowe metody przyciągania ludzi? Oczywiście chodzi tylko o to, by zaproponować dobrą zabawę; Nefryt wspominała o osobach spoza bloga - jak sądzicie, czy byłby to dobry pomysł? I czy jest sens tworzyć dla bloga stronę na facebooku (lub innym portalu społecznościowym?) Wypowiedzcie się na ten temat poniżej, zaproponujcie jakieś nowe opcje i przede wszystkim reklama, reklama i jeszcze raz reklama z Waszej strony.  Może znacie jakiś nowy spisownik? 



Nowy szablon i nowy zwiastun 


Pomyślałyśmy z Mayą - tj. Alexandrem, żeby nie mieszać osób, hehe - że czas zamówić nowy szablon i nowy zwiastun. Wybrałyśmy już piosenkę i filmy, trafiłyśmy na wyspę nieocenionej Nathalie aka Nath <3, pracującej dla Zwiastunowej Wyspy ( w tym miejscu gorąco dziękujemy  Lex May za wykonanie poprzedniego zwiastunu, który możecie oglądać pod tą zakładką!
Niemniej jednak nie chcemy robić niczego bez zgody autorów, dlatego pytamy: bierzemy ten nowy zwiastun i zamawiamy szablon? A może wystarczy tylko np. zmiana czcionek?
Przy okazji informujemy, że w połowie lipca - 10 lub 11 - zrobimy listę obecności. 

Generalna Gubernator Minami Lady
Generał Maya Reid

5 komentarzy:

  1. Ok, to po kolei:
    Kwestia wakacji/urlopy - ok, jasne i zrozumiałe - w końcu nikt nie jest robotem, wyjazdy Minami czy kogokolwiek innego nie są (dla mnie) żadnym problemem.
    Reklama - właśnie miałam trochę pospamować, ale nowych pomysłów na reklamę za bardzo nie mam.
    Nowy szablon, nowy zwiastun - byłoby fajnie, tzn. ja nie mam nic przeciwko, wręcz jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ostatniej chwili: kiedyś wspominałam, że może dobrze byłoby wyjść z reklamą do środowiska graczy PBFów (play by forum) - ich styl grania różni się trochę od naszego, ale może ktoś od nich chciałby spróbować. Poszukałam jak reklamują się fora PBF - znalazłam klasyczną toplistę i poświęcony PBFom portal, na którym jest forum, na którym można się ogłaszać. Nie wiem, ile te strony są warte, bo sama w PBFach nie siedzę, ale znalazłam to podsyłam:
      http://pbf.toplista.info
      http://visionlighthouse.cba.pl/

      Tylko jeżeli mielibyśmy się w takim miejscu ogłaszac, trzeba byłoby porządnie wyjaśnić o co chodzi w naszym sposobie grania - bo sporo ludzi może nie znać np. idei wątków czy pisania bez tzw. mechaniki.

      Usuń
    2. Oho, zaspamuję was. Ale przyszedł mi do głowy pomysł. Co prawda nie dotyczy on reklamy, a nowych autorów. Generalnie zastanawiałam się, jak sprawić, by nie odchodzili i przyszło mi do głowy, że to może być po części kwestia wczucia się i integracji. Może warto byłoby przydzielać nowym autorom niejako "na dzień dobry" misję z kimś ze "starego" składu? Nic bardzo skomplikowanego, ot, jedna-dwie sceny do odegrania, żeby poczuć klimat?

      Usuń
  2. Podbijam pomysły Nefryt i mogę zaproponować od siebie takiego bloga kilku osobom, pytanie tylko, czy będą chciały grać z nami i czy temat im podejdzie.
    Nowa szata graficzna tak :3 Inne pomysły - tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgadzam z przedmówcami. Sam mogę zaproponować tego bloga kilku osobom.
    Jeśli natomiast chodzi o całą resztę (nowy zwiastun i szablon)- to jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń

Tu warto kliknąć!

Szablon wykonany przez Eveline Dee z Panda Graphics